tiistai 22. helmikuuta 2011

-

Heihou! On alkanu viikko aika hienosti. Maanantaina en menny ollenkaa kouluun ku oli aamulla pää kipeä, ja jälkeenpäin tosiaan harmitti aika vietävästi.. Illalla kuitenkin oli vähän, huom. VÄHÄN;););), ilosempi tunnelma. Het hihkuin ja hyppelin ympäri taloa ku en malttanu pysymää paikallani. Joo aika jännää. Tänään si alko päivä kuntotestin harjotuksella. Muuten kaikissa meni hyvin, paitsi pitäis vähän enemmän treenata niitä käsipainoja ja vatsalihaksia. Maria oli nukkunu pommiin, joten oltiin Emilian kans koko päivä "kahestaan". Mulla levis limsat laukkuun (kiva) ja sit oli kaikki kirjat ja liikkakamppeet iha märkänä. Kyllä mä siitä selvisin ihan okei hyvin. Niin paljon vaan meni hermot siihe limsaan etten juonu sitä enää koko päivänä. Noh, sitte saatiin äikän kokeet, ja tuli 8+. Oon aika hiton pettyny itteeni. Ja mä ku niiiiiin haluaisin sen kympin äikästä tokariin. Mutta se on myöhästä ny.. Jos tavoittelenki sitä ysiä. Sittenpä oli musikaali, ja treenattiin niitä Saulin ja mun tanssikuvioita.. Oli aika hauskaa :D Sen jälkeen kirjastoon, ja pääsin jo neljän aikaan kotii (: Ja sitte lukemaan historian kokeeseen, että moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti