tiistai 12. huhtikuuta 2011

-

Jesh, taas on ollu kivaa :) Viime viikonloppuna oli kivaa, ku oltii musikaaliporukan kanssa Karstulassa. Siellä oli ihan helvetin hauskaa :D Huonetovereinani toimivat; Valtteri, Ville, Joonas, Konsta, Petro, Anssi, Pate, Sauli, Juhani. Elikkäs olin ainut tyttö huoneessa. Tehtiinpä kaikkea kivaa, improttii, tehtii sanaharjotuksia, yhden sanan tarinoita, teletappeja, muumimörköjä, morsoja, karaokea, elokuvia, valvomista, nurkkateattereita, sokkareita, ruokaa, viiniräppäreitä, MONTAKO PROMILLEA?, hyppy-ukko -peli, musiikkia, "Tästä tarinasta opimme että kannattaa olla KÄPY", yms kivaa:D











Olihan siellä toki muitakin maisemia ku naamavärkkejä:D


Mutta siis oli toosi kivaa. Ehkä parasta. Ei ehkä. Oli.
Sitten! Kuntotestin arvosana: 8+
Oon iha tyytyväine. Käsipainoista 100%, ja vatsoja vedin 80 :) Flamingo meni kans 100%, niinku viime vuonna. Ja muuta kivaa. Sit oltii kylillä ft. Aino ja Arttu. Hubaa oli :D

Mä oon viimeaikoina ollu tosi masentunu. Siis, vaikka mulla on jokapäivä kivaa, nii silti mulla ei oo itsetunto kohallaa. Ei se ulkonäöstä johu, se johtuu siitä että musta tuntuu ettei kukaa hyväksy mua, ja pelottaa et teen kokoaja jotaki väärin. Ja että oon liia lapselline. MISTÄKÖHÄ TÄMÄKI JOHTUIS. OISKO VAIKKA KERSANA OLLU PASKIMMAT "YSTÄVÄT" IKINÄ. Joo mro, nukuttaa.

ps. katoin ihanan leffan ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti