sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

jatkoa edellisee postauksee..

..joo eli tässois aloja jotka mua kiinnostaa ja selitys et miksi !

1. Valokuvaus

Mä en tykkää valokuvata. Mä rakastan valokuvata.
Kuvaamine avaa mulle koko maailman.
Näyttää ihmisille eri asioita eri näkö(ja kuva)kulmista.
On ihanaa ottaa kuva ja todeta sen onnistuneisuus.
On ihanaa vangita kuvaan sellaista jotain mihin normaalisti ei kiinnitä huomiota.
On ihanaa saada mahdollisuuksia kuvaan mistä tahansa objektista.
Olisi ihanaa.. noh.. valokuvata ja ansaita sillä elantonsa :) 
tiiän vaan miten paljon vaaditaan valokuvaajalta.. ehkä jos en ookkaa hyvä..





2. Laulaja

Rakastan laulamista. Oon laulanu iha pienestä pitäen.
Oon aina tykänny laulaa. Esiintymää opin vasta vähän myöhemmällä iällä.
Ja siis laulaminen on intohimo, itsensä ilmaisua äänellä. 
En tosin osais sanottaa laulua tai mitää sellasta nii ehkä on ihan turha toivoa helpolla pääsemistä..





3. Matkaopas

Tykkään auttaa ihmisiä kun heillä on ongelmia. 
Pidän historiasta, ja olisi mahtavaa kertoa toisille ihmisille joidenkin kaupunkien tms. historiaa!
Ja oon aina tykänny matkustamisesta ja lämpimistä maista.




4. Lentoemäntä

Rakastan lentämistä.
Tarviiko muuta sanoa ?




onha niitä muitaki muttei yhtä pätevää syytä että miksi....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti