tiistai 15. marraskuuta 2011

-

Heheh nyt meitsi rupeaa lissuksi ja tekee postauksen meikeistä !! :)) tättäräää!


Meikkipussi (itseasiassa laukku) näyttää tältä. siel on tilaa MELKEIN kaikelle:D
Saarijärven markkinoilta 7€



Siinä on kaikki meikkipussit mitä käytän. mustavalkosessa on perusmeikit ja kuparinvärisessä luomivärit

Tässä perus pohjameikit. Kryolanin meikkivoide on ostettu P&Ksta, ja hinta oli mun muistaakseni 32€ :d Mineraalipuuteri on Lumenen Natural Code sarjasta, ja mun mielestä tosi hyvä !      

Tässä kaks Lumenen luomivärirasiaa mitä mulla on, molemmat tosi hyviä :)

Blingiluomiväri on Femmen, ja ruskea on Revlonin

Maxfactorin ja H&Mn luomivärit :)

Kimaltava luomivärirasia on Girl:It sarjaa. Toinen on IsaDoran, tosi vahvavärinen luomiväripari :d

Sitte Rimmelit :)) ne ei oo mun suosikkeja mut iha hyviä silti
sit w7:n luomiväripaletit ! nää on tosi vahvoja ja hyviä, ja oon ostanu nää tuurista kaikki :) suosittelen!

nää värikkäät on tosi kivan sävysiä ja vahvoja !

Täs on kivat syksyn sävyt, ja vähä luonnollisempia värejä :D

täs luomivärit sellasee perusmeikkii :)

täs näitä sutimia ;) ja muita. tosi kätsyjä kaikki.

Tässä suurinpiirtein kaikki ripsarit mitä mulla on. Aika hyviä kaikki, tykkään enemmän sellasista harjapäisistä ku se levittyy paremmi ku kumipäiset : )

Tässä silmänrajausvehkeitä.. löytyy turkoosia hopeeta mustaa ja ruskeeta.

Täs nestemäiset
Kynsituotteitaaa : D kynsiviilaa, manikyyrilakkaa ja päällyslakka + tekokynnet : )

Tässä huulirasvoja + ripsi"hoitoaine"

Täs huulipunia ja rajauskynä : )

Huulikiiltoja.. :D
Kulmakynä, kajaaliterotin, puuteri ja luomiväriäää.

Tässä mun suosikki huulikiilloista :) tää on sellane mikä tekee huulista "isommat" ja se on kivan neutraalivärinenki:)
Tosiaa Dioria, ja ostettii se lentokoneesta : )

Tää on mun suosikki huulipunista, tällane korallinsävyne Rimmeliltä

Lemppari huulirasva, ylivoimasesti kivoin tällane nudesävyne :)

täl luomiväri levittyy tosi tasasesti

vaihtoehtone tummalle ripsarille :D

Suosikki ripsari !

Paras kajaali

Meikkipussit täytenä :D

siellä kivasti tavaraa.

Ja luomivärit

kynsilakkoja

Lisää kynsilakkoja

vielä..

ja siinä vielä :D
kyllähä noita löytyy....: )))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti