maanantai 3. joulukuuta 2012

Heipsistä vaan, I'm back!

Aattelinpa nyt näin joulun kunniaks aloitella kirjoittamaan uudestaan tänne blogiin. Ja ensimmäiseen paluupostaukseen aattelin rustailla joululahjatoiveita !!

Elikkäs, mulla ei oo mitää erityistä tärkeysjärjestystä näille, mutta muutamia toiveita mitä mm. tykkäisin saada :)

1. Nora Robertsin Jotain uutta, Jotain vanhaa, Jotain lainattua ja Jotain sinistä -kirjat! Onni osti mulle synttärilahjaks Noran yhestä toisesta sarjasta ensimmäisen osan, Avaimet onneen, mikä oli ihan älyhyvä kirja, kiitokset Onnille :) Mutta nii, koska siitä sarjasta ei oo vielä muita osia ilmestyny, ni haluisin lukea Robertsilta jonkun toisen sarjan! että sillee (:

2. Ostakaa mulle leffoja. Tai lahjakortti paikkaan mistä saa niitä. Oikeasti. Leffat on mun elämä :D

3. Ja siis muutkin lahjakortit kelpaa, erityisesti Halpa-Hallin, H&Mn ja ginatricotin lahjakortit olis mielee..

4. MP3- soitin, pudotin edellisen Teneriffalla hotellihuoneen kivilattialle, ja sen nurkasta lähti pala. Joten se on sökönä minä hetkenä hyvänsä.

5. Singstareja PS3selle ! Nauttisin !

6. Äänitysmikki olis hirveen kiva, mutten osaa käyttää sitä ni taitaa jäädä pelkäks haaveeks :D

7. Rahnaa. Tarviin uudet talvikengät, koska mihkää muihi mulla ei mahu villasukat ku Sauleihi.

8. VILLASUKKIA ♥ ja ja tohvelit ! ja joku lämpöne ja pehmone aamutakki ! 

noh, täs niitä toiveita nyt olis. ei mulla mitää hirveän kummosta ees oo :) vois lisäillä pari kuvaa tähä lopuks. 








Sitte ylempänä olevasta herrasta biisi :)) ps. Joona on paras. Joona pilaa teijän elämän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti