lauantai 3. joulukuuta 2011

- McManea.. oi tätä nostalgiaa angstiajalta :)

 McMane - Annoin kaikkeni

Iskit liian monta veistä selkään aivan liian syvälle
Jopa niin syvälle, et oikeestaan tää tuntuu hyvälle
Päässäni nimees hyräilen, mut nyt katkase kynää en
Vaan toivon, et voisin iskee sen syvälle sydämees

Mä annoin sulle kaiken mitä saatoin
Tein kaikkeni sun eteen, miten sä saatoit
Tuhota kaiken ja pilata kaiken meistäAvattuas haavat kiersit niissä vielä veistä

 En ymmärrä sitä en ymmärrä nyt mitää
Onko meidän välil enää ees mitä hengissä pitää
Mä en tajua enkä mä halua sitä
Mä vaan haluun elää tääl enkä katua mitään

 ---------------------------------------------

 McMane - Broken All Over

There's a many possibilities to fuck your life up
Like what you did to me dear that was the final cut
Life is a big long mystery they say
When it starts it well be a never-ending game
I won't agree because my turn is over
The hole fucking world fell on my shoulder 

I don't know no more where do I go
But anyhow no matter what I will do
I want to tell you that I love You

---------------------------------------------

McMane - Dear Diary

Pienessä huoneessa tyttö huutaa
Miksei kukaan voi auttaa ja kuulla
Kun tytön maailma romahtaa
Tyttö miettii miten tätä paskaa enää jaksaa
Yksin huoneessansa yksin aina
Yrittää tappaa sen pahan mikä sisäl painaa
Kysymys vaan kuuluu riittäkö aika
Riittäkö tahto jatkaa ennenku itse on vainaa
Paras ystäväkin lähti ja jäljet jätti
Hänen nimensä on kirjoitettu kauas tähtiin
Jätkäkin petti ja yksin jätti kuoleen
Kunpa joku välittäis vois kääntyy jonkun puoleen
Mut ei kukaan välitä ei kukaan käsitä
Et ei mul oo ketään ja se mun sydämen lävistää
Yritän rukoilla mut ei kukaan mulle vastaa

Ei mulloo enää mitää mutta silti pysyn viel tääl
Katsotaan jos onni vielä joskus muuttuu hyväksi
Ja kyynelten virta muuttuisi mun lyijykynäksi
Jolla skriivaan tytön tarinan aivan alusta
Ja aurinko paistais valoisana loistais musta

Mun pää ei enää kestä tätä tuskaa yhtään enempää
Siks nyt on aika katsoo taivaaseen ja lähtee menemään vedin purkillisen unilääkkeitä ja ibumaxia
Pää havittelee taivasta ja kädet saksia
Ei enää mikään auta ei nosta pinnalle
Vaan hukuttaa mut suruun kauas pinnan alle
Tyttö löytyy aamul sängystään hymyilee kauniisti
Kyyneleet valuu poskella ja ranteet auki, Miks?
Ei enää koskaan hengitä ei koskaan puhu
Ei koskaan enää tässä samassa sängyssänsä nuku

----------------------------------------------

McMane - Ei Kiinnosta

Nyt puran tunteeni tää on jo kytenyt kauan
mun rinnassani nyt tää köysi kiristää jo kaulaa
en pyydä teiltä rauhaa vaan haluun lisää tuskaa
Mutta selkäänpuukotusta en mä kaipaa yhtään enempää
Sillä te kusipäät ette uskalla tulla eteenkään
eli jos on asiaa homo, niin sano suoraan
Niin saan perhosveitselläni kylkeen puukottaa sua huora
Älä suotta nuole persettä sillä en piittaa vittuakaan
Vittunaamat ja kusipäät tästä vasta kipu alkaa
Jos te muistatte viel, yläasteen kovanaamapellet
Te kusipäät oisin lyöny kovaa takas ellen
Olis ollu pienempi ku te mut nyt mä siivet katkasen
Huhuilta että kaiken aina muka koko ratkasee
Ehkä sängyn puolel muttei todellakaan kehässä
Sillä sä silmän räpäykses oot saunan takan metsässä

Rakastan tuskaa en tarvi kipulääkkeitä
Mun sielussani elää niin vitusti käärmeitä
Ootte aikoja sitten jo tuhonnu mun sieluni
Mut nyt aivan liian ison palan jätit nieluuni
Joka pakko ulos on kakoa vaikka väkisin
Siks väsäsin tän räpin että kaikki teistä näkisi
Kui paljon saan mä omaa iloo siitä että vihaatte
Kuinka silmänräpäyksessä voi heilua viikate
Kokekaapa ite edes puolet mun elämästä
Niin ei yksikään teistä olis varmaa enää tässä

Lisää niskaan yritätte sylkee takasin mä vastaan 

Yrittäkää ymmärtää te jotka meikää vihaa
Että teidän ansiosta tästä tulee vielä kivaa
Tajuattekote ylipäätänsäkkään yhtään mitään
Kattokaapa peiliin ja kelatkaa kes on miestä
Mutta silti potkin kaikkii henkisesti perseelle
Ainaki teitä jotka luulette tosissane
Saavanne respectii jos vaan dissaatte
Hymyilkääpä sitten kun mä oon vieny kissanne


--------------------------------------------------


McMane - En Päästä Irti Koskaan


Oon niin onnellinen ilman sua oisin hukassa
Aivan palasina sekä masennuksen partaalla
Väritit mun elämäni ennen näin sen harmaana
Sillä ilman sua vaan yskin loskaa
Ethän kulta jätä mua yksin koskaan
Olin niinkun palapeli sä teit musta ehjän
Pyyhit kyyneleeni peitit sydämestäin reiän
Tulit mun luokseni tulit mun vuokseni
Pelastit mut nyt mä teen mitä vaan sun vuoksesi
Annoit kätes mulle kun olin jo melkein pohjalla
Nyt kun sain sut omaks mä en tarvi mitää muuta

En pärjäis ilman sua enkä mä haluais
En ikimaailmassa tahallani mä sua satuttais
Halusin sut ja onneks sut mä pitää sain
Haluun vaan parasta sitä oot mulle sinä vain
Anna mulle kätes ja en koskaan päästä irti
Vaikken aina sanokkaan niin rakastan sua silti 

------------------------------------------------

McMane - Ikävä Sun Luo

Kai sä mua mietit kai sä mua kaipaat?
Kai sä mua muistellen vietät aikaa?
Ethän koskaan unohda miks me ollaan yhdessä?
Kohti kuolemaa kävellään käsi kädessä

Päivin ja öin sun kuvas mieleen palaa
Vaikka se sattuu silti mietin mä sua salaa
Jos saan sut ikuisesti pitää ootan vaik vuosisadan
Jos nyt oves taakse astuisin, niin avaisitko?
Jos soittaisin sulle, niin vastaisitko?
Jos kaikesta pyytäsin anteeks, niin antaisitko?
Jos antaisin sulle kaiken, niin ottaisitko?
Jos oisin surullinen, niin huomaisitko?
Ja jos huomaisit, niin lohduttaisitko?
Jos nyt takaisin tulisin, niin halaisitko?
Jos kokonaan pois lähtisin, niin unohtaisitko?
Tää kaipuu saa mut voimattomaksi
Oot liian kaukana vaik kätes kädessäni tunnen
Oispa kaikki niinkuin joskus silloin ennen 


-----------------------------------------------------------------

McMane - Katse Tähtiin

Anteeksi jos häiritsen mutta oli pakko kirjoittaa
On liian kauan mennyt jotta uskaltaisin soittaa
Muistatko tähdet muistatko edes minua
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua
Minulla ei mene hyvin kiitos kysymästä
Liian kauan olen ollut erossa ystävästä
Joka aina kuunteli ei lakannut ymmärtämästä
Aina löysi valoisat puolet asiasta pimeästä

Sinua muistelen luon katseeni tähtiin

Maailman paino putoaa mun hartioille
Toivon vaan et jälleen tavataan
Ja yhdessä vanhoja muistellaan
Oltiin kavereita kasvettiin yhdessä
Nyt kaikki on pois vain hetkessä

--------------------------------------------

McMane - Palavat Tunteet

Tuntuuko joskus siltä että maailma romahtaa
Kun juoksis seinääpäin jarruttamatta kahta sataa
Tuntuu kun pakko olis päästä aikaa varastamaan
Älä rupee huutaan metsään sillä se ei vastaa takas
Älä pyydä anteeks asioista se ei vastaa samaa
Kun se että jätät tekemättä mikä muita satuttaa
Ja kaduttaa mieti asioita etukäteen
Älä ketään satuta sillä kohtalo sen näkee
Niinkun sanottu niin älä nuolaise ennen ku tipahtaa
Tai muuten aika sormiesi lävitse vaan livahtaa

Tänään vaan vituttaa niin paljon ettei veri kierrä
Emmä tätä aio enää purematta niellä
Jos et halua jatkaa painu sitten vittuun tieltä
Sillä elämä ei lopu multa tänään vielä Enkä kierrä jos jokin asia mua hiertää,
Elämäni paras aika, painu vittuun mun tieltä.
Sillä tälläkin kertaa sul parempi ilman mua,
Vaik mä olin se joka aina puolusti sua. 
 
----------------------------------------------------

McMane - Prinsessani

Sul on mun rakkaus sul on mun sydän eli
M sydän M skriivattu syvälle sydämeeni
Rinnassani leijuu voimakas rakkauden usva
Sä oot rakas tyttöni ja tää kertoo susta
Ja mun tunteista kaikista niistä suurista
Rakkaudestani, tunteistani suurimmasta
Jotka aina kasvaa ja joita tulee lisää
Susta kulta aion maailmanloppuun asti kiinni pitää
Joka hetki jonka saan olla sun kanssa
On niin ihanaa ihan ku olisin taivaassa
Tai maassa jossa aurinko vaan aina paistaa
Kukat kukkii niityllä ja linnut taivaan laulaa
Jossa ei oo murheita eikä huolia
Vaan ainoostaan rakkauden käytävii ja luolia
Nyt kerron sulle jotain mitä en ole sanonu
Mä ennen mitä ainoostaan mä yhen kerran sanoo tuun

On vannottu johkin tuonne tähtitaivaalle
Että laivamme jatkaa matkaa pitkin rakkautemme taipaleet
Kaipaa mä aikaa en joka jääny taakseni
Kaiva en polkua jota joskus astelin
Vaan nyt on hyvä olla kun sä kanssain kuljet
Ku saan pitää susta kii ja yhtäaikaa silmät sulkee
Nukahtaa sun viereesi ja nähä kaunist unta susta,
Prinsessani tää on rakkauden valtakunta
Mä kaipaan sua joka hetki kun et oo mun lähelläni
Kaipaan sua vaan lähemmäksi vaik oot käsi kädessäni
Tuntuu nii hyvältä kun sua halaan aina
Sitä mietin kun oot himas ja ikävä painaa
Mut oikeestaan ikäväkin antaa lisää voimaa
Saat taas hymyn huulilleni kun sä mulle soitat
Tai lähetät edes jonkun tekstiviestin
Pistää miettiin jotkut onneansa silti etsii vielkin
Mutta mun ei tarvi enää koska olet valoni
Ja, mä oon sun kadotettujen tunteittes paroni
Teen mitä vaan sun vuokses, jotta pääsen luokses
Valmis olen vaikka läpi harmaan kiven juokseen
Laitan rakkauteni likoon tälle puhtaalle pöydälle
Mähän vannoin joskus että tulen löytään sen
Toisen puolikkaani jota viel en ollu tavannu mut
Nyt mä vasta tiedän miltä tuntuu olla rakastunut


Kirjoitan sun nimes sydämen sisään hiekkaan
Rinnassani roihuaa nää rakkauden lieskat
Oot puolet musta ja mun sydämestä
Mä teen ihan mitä vaan et tää tulee kestään
Sylissäni kannan sut vaik yli vuoren korkeimman
Rakastan sua vieläkin kun ollaan taivaan porteilla
Näil korteilla me pelataan vaan mitä meille jaettu on
Elämäni valttikortti sinä määräät kohtalon
Prinsessani ethän koskaan mene luotani
Lupaathan sä olla ikuisesti oma kultani
Oot ajatuksissani oot aurinko taivaal
Rakastan sua yli kaiken vaikkei kauaa aikaa
Olla yhdes oltu vielä mutta tässä on taikaa
Sen huomaa heti kun oot poissa sua niin kaipaan
Oot puolet mun sydämestä puolet mun elämästä
Jos tää olis unta en koskaan haluis herätä mä

-----------------------------------------------

McMane - Sokea Rakkaus

Katseeni kauas saan vielä kulkemaan
Vielä mä tulen sut syliini sulkemaan
En nyt en tänää ehkä huomena
Luvannut olen meidät erottaa vaan kuolema
Kaikki tää aika mitä sun kanssasi
Olen viettänyt olen miettinyt varmasti
Monen monta kertaa kaikkia niitä
Hetkiä hyvii silti tuntuu ettei riitä
Aikaa kaikelle mihin olis valmis
Satsaan mutta se aika vaan maksaa
Pakko on välillä siis täällä hävitä
Päästää irti ja matkustaa pään sisään
Pakko on hävitä että voi voittaa
Pakko on menettää ja irroittaa
Että voi taas onnesta iloita
Susta en silti pysty päästään irti milloinkaan

En pysty irti päästään
Vaikken saa mitään tästä
Haluun vaan rakastaa
Ja olla onnellinen

En pysty päästään irti
Rakastan sua silti
Halusin vaan kaiken kokea
Nyt tiedän että rakkaus on sokea

Amorin nuolet meidät valitsi
yhteen yhteiseen eloon meidät kahlitsi
sähän tiedät että rakkaus on sokea
"Riskillä vaa", et muuten saa onnea

entä jos kaikki hommat ei natsaa
mutta haluan yrittää ja haluan jaksaa
kulkea sun kanssa yhdessä polkua
kunnes kuolema ovellemme kolkuttaa

on ollu myös vaikeita aikoja
tahdon silti pelkästään yhden vaimon ja
rakastaa, nää oo niitä vastoinkäymisii?
ku välillä alkaa olla mitta täysi nii

yksin iltakävelyllä mietin suhdetta jälleen
mutta taas kerran sen jälkeen
astun ovesta , ei täs oo järkee
kuiskaan ainoastaan: "Oot mulle tärkee"

Rakkaus on sokea olen pahoillani
En halunnut et joudut kaikkee tätä kokea

Mä olen yrittäny aina itselleni hokea
Etten suuttuis vaan tarjoisin toista poskea
Ehkä rakkauden on tarkoituskin koskea
Pistää sisältä syvältä koskettaa

Yritän parhaani en haluu haluu sotkea
Tähän enää ketään haluun sua vaan koskettaa

----------------------------------------------

McMane - Titanic

Ekan kerran sut tapasin laivalla
En yhtäkään muistoo siellä tulis vaihtamaan
Vieläkö sulla kaulakorusi on tallessa
Vieläkö haluisit sä mun kanssa vanheta
Mä muistan kasvosi, muistan kaiken
Unohtamaan sua mä en koskaan tule vaikken
Ole täällä enään jos näät tän kirjeen
En pystynytkään mä jäämään sun viereen
Mutta älä unohda et kuljen sun kanssasi
Nään sut täältä kaukaa taivaastakin
Jokainen yö aina kun nukun
Nään unissani silmäsi niihin mä hukun
Mä tunnen sut iha ku pitäsit kiinni
Mun kädestäni, ja siks rustasin sulle nää riimit
Halusin muistuttaa sua vielä kerran
Että olin olemassa sulle hetken verran

Lähellä, kaukana missä sä ootkaan
Tuut oleen aina mukana muistoissa
Mä uskon että vielä joskus yhtä matkaa
Yhdessä vielä me tullaan jatkaa
Kerran vielä mä portit avaan
Ja muistutan sua että olet aina mukana
Mun sydämmessä, missä sä ootkaan
Mun sydämmessä uskon että vielä sut kohtaan 

Ainoo rakkaus, minkä oon saanu
Ei olis syttyny ellei oltas tavattu
Sillä samal laivalla millä me kohdattiin
Samaisena iltana kun melkein horjahdit
Alas siltä kaiteelta, missä sä kurotit
Mut onneks näin sut ja sä mun syliini putosit
Toivoin että oisit sylissäni aina
Niin paljon sitä aikaa taas kaipaan
Mutta se jäävuori mursi mun unelmat
Se iskeyty sydämeeni osui laivan keulaan
Se jäädytti tunteeni jäädytti sydämeni
Siitä päivästä saan mustetta kynälleni
Jolla nämä muiston sanat kirjoitan vihkoon
Samaan vihkoon, johon kuvas piirsin sillon
Kun pidit kaulakoruasi kaulassa
Nyt muista rakas et voin lepää rauhassa


Sua ei kultani tarvi pelottaa
Meitä ei voi ikinä erottaa
Mun sydän yhä matkaa taittaa
Me tullaan olemaan yhdessä aina
Sä olet aina sydämessä olet muistoissa
Olet turvassa eikä muistot pääse karkaa
Sain susta itselleni ystävän parhaan
Odotan aikaa että jälleen yhtä matkaa
Me kuljetaan kaksin niiku sillon laival
Titanic jäi muistoihin sua tulen kaipaan
Nukkukaa rauhassa ihmiset menehtyneet
Sinä olet hengissä vielä toivon erehdy en
Toista kertaa susta irti enää en tuu päästämään
tiedän että jonain päivänä sut vielä täällä nään
Vietetään aikaa sitten kaksin pilven päällä
Ja katsellaan onnellisii ihmisii täältä

-------------------------------------------

McMane - Tämä Hetki

Ootsä koskaan kelannu mitä tapahtuu kun kuolet
Häviäiskö kaikki huolet kun loppuu nää elinvuodet
Liian monet liian nuoret täältä lähtee liian aikasin
Ei kerenny ees täyttään neljääkymmentä mun faijani
Liian vähän aikaa saati hyvii kokemuksii
Hukun ajatusten virtaan kun taas kerran alan funtsiin
Elämän tarkotusta onko se vaan arvotusta
Ilman värikartotusta loppuun asti valkomusta
Ilman sitä todellista päämäärää
Kuka ohjaa kädest pitäen kun kuljet polkuu väärää
Ei kohtalo sua löydä vaan sä itse sitä seuraat
Vaik läpi metsien juokset kuin valkohäntäpeura
Niin kauan karman laki seuraa sua vaan vaihe vaiheelt
Ja tekee sun elämästäs aina vaan painajaismaisen
Niin helposti voi tää hauras elämän lanka katkee
Ja tehä ikuisuuden köydestä kaulaasi jatkeen

Yks elämä aikaa
Sitä en vaihda
Vaikka kaikki meistä ei jaksa enää
Yks elämä luotu
Ja siit en luovu
Sun pitää vaan jatkaa elämää

Elämä on alust loppuun ihan niinku talvisota
Jotkut kaatuu ennen aikojaan toiset jaksaa halki kovan
Harmaan kiven läpi kulkeen loppuun asti kunnialla
Siks rukoile armoo jumalalta en koska se tuskin vastaa
tääl ollaan siihen asti kun elämä päästää otteestaan
Ja teksti kuluu pois elämän käsikirjoituksesta
Heität elämäsi nopat vikan kerran pelipöytään
Turha on yrittää piiloutua sillä isoveli löytää
Sen tajuu aina liian myöhään tän elämän arvon
Sen näkee liian myöhään miks elämän hankee tarpoo
Sen tajuaa vasta sit ku seistään taivaan porteilla
Ettei elämää voi pelaa niinkun pelikorteilla
Vaikka olis ässä hihassa ei voitto oo selvää
Vaikka peität silmäs ei se meinaa ettet enää pelkää
Vaan keskity kerrankin ja nää kaikki selvästi
Loppupeleis helppo on kääntää kaikille selkäsi


Moni ei ees pääse kokeen sitä viimestä hengenvetoo
Moni kuollu äidin kohdus kokenu sen keskenmenon
Moni kuollu syntyessään oman rakkaan äidin syliin
Moni ei kerkee näkee elämän hetkiä hyvii
Toiset kokee kaiken kaupan päälle vähän liikaa
Monet sortuu itsemurhaan toiset sortuu siihen viinaan
Joka tappaa ihmisiä nykypäivän liian paljon
Jotkut tosin joutuu jäämään tääl onnettomuuden varjoon
Ei elämää tiedä etukäteen ei sitä voi näkee
Mutta ellet elä täysil mitä sillon jääkään käteen
Muuta kun vaan pelkkä toivo paremmasta elämästä
Siks panostan täysil tiedän että elän nyt ja tässä
Tätä hetkee tätä ainoota päivää
En elä huomises enkä mä kadu päivääkään
Kaikki hetket muistoissa on niinku pitääkin
Ja valutan kyyneleen suljen hitaasti mun silmäni

------------------------------------------------

McMane - Viimeinen Kerta

mietin yksin sun kauniita ja sinisii silmiis
Kunnes kuolen ja vajoan mä kauas pilvii
ja sit ku jossai vaiheessa rakkaus kuolee
Nii monella ei olisi edes enää syytä huolee
tää oli oikeeta eikä pirullista valetta
vaan kaunista valkosta talven lumisadetta
otetaan rennosti ja katsotaan tähtii
kunnes ero meidät erotti luotani lähdit
ei se todellakaan enää ollut samanlaista
vaan eron jälkee elämä on pelkkää painajaista
en tuu koskaan löytää enää sun kaltastas naista
sun hajuvetes tuoksun vieläkin nenässäni haistan
mut nyt joudutaan taru sut heittää lopullisesti veteen
sit hukutetaan yhdessä rakkautemme lampeen
onko tää nyt todellista ku joka ilta itken
ero oli lopullista no se siitä sitten

Tää loppusuora oli aivan liian kamalaa,
Jouduin yksin pimeässä mun laukkuni pakkaamaa,
Tiedettii monta viikkoa että tää on jo ohi tää on viimeinen kerta kun mä lähden sori.
Tää loppusuora oli aivan liian kamalaa,
Jouduin yksin pimeässä mun laukkuni pakkaamaa,
Tiedettii monta viikkoa että tää on jo ohi tää on viimeinen kerta kun mä lähden sori.

Uutta sun verosta ihmistä en löydä millää
Enkä tiiä elämästä enää yhtää mitää
mä vaaa toivon sulle kulta pelkästää nyt kaikkee hyvää
Pakko oli laittaa rakkaus lukkojen taakse tyrmää
tiedän että sydämemme lisää tulee särkee
mut tiedettii molemmat että ei tässä oo järkee
vietä hyvä ja kaunis loppuelämä rakas
älä suotta haikaile tällästä kusipäätä takas
en voi millää enää kelaa enkä nukahtaa
se satuttaa ja sydämmeni kiduttaa ja tappaa
yksin olen himassa nyt tekemättä mitää
mutta ei me enää tehdä virheitä yhtää lisää
aika levittää on siipes ja lentää toisen luokse
jonnekki mis voit olla onnellinen sulje luomes
mä tiedän että nyt tuun oleen yksin kunnes kuolen
mut pääasia on et oot vielä onnellinen huomen

--------------------------------------------------

Tällasta muistelua nyt heti aamusta :)
Tulee btw aika jännä päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti