lauantai 24. joulukuuta 2011

Osa 2 – Eka rakkaus

Nyt ois sitte aika kirjottaa toista osaa tähänäi kivasti :---))) elikkäs eka rakkaus. 
Mulla meni hetki miettiä et mitä mä tähän kirjotan, ja tuli mietittyä näitä edellisiä seurustelusuhteita.
Tulin kuitenki siihe tulokseen et mun eka rakkaus on Onni. Muut on ollu vaa sellasia ihania teini"rakastumisia" elikkäs pelkkää ihastusta, eikä se oo menny siihe rakkautee asti :D no mutta Onni. 
Eikös puolen vuoden seurustelun jälkeen voi sanoa jo että on rakastunut ? Ehkä voi, ehkä ei. Mutta ainaki tää tunne on vahvempi ku mitä ne kaikki muut on ollu. Vielä ei voi sanoa että tästä ikuisuuteen, mutta ainakin se tuntuu nyt siltä. Puoli vuotta.. naurettavaa :D Mitä tähän nyt sitte kirjottais ? aika paljo tekstiä on tullu jo, ja voisin jättää tän näinki, mutta jos jatkan vielä jonki verra. Onnin kans alettii seurustelee juhannuksena, 25.6 , ja huomenna 25.12 tulloo puol vuotta täytee (: kesän alussa en ois voinu kuvitellakkaa alkavani vielä joskus Onnin kans, ja olin sillo ihastunu iha toisee ihmisee :D Mut kuitenki riparilla (mis onni oli isosena) oli sellane tyttö, joka hehkutti Onnia kokoaja et mite mukava se on ja että se alkais sen kans jossei olis jo varattu, ni tajusin kui paljo mä Onnista oikeesti tykkään :D sit siitä se lähti, koko riparin ajan juttelin onnin kans enempi ku yleensä jne. sit sitä jatku riparin jälkeenki, ja yks asia johti toisee. juhannuksena 24.päivä oltii onnin kans kylillä kahestaa, MYÖHÄÄN yöhö :D sit kello oli tosi paljo, ja päivä vaihtu 25:teen. istuttii sielä jossai koulunpihassa niillä penkeillä ja onni kysy et haluisinko mä olla sen kanssa ja sitt olin silele afjughr joooo :)) sit tuli vähä huutoja iskältä ku kännykästäki oli loppunu akku yms ni heheh :D miks mä nyt näi kirjotin. no ihsma. saatte tyytyä tähän, hyvää joulua kaikille lukijoille, ehkä laitan vielä yöllä postausta noista lahjoista yms, ni saatte lisää luettavaa (: kolmas osaki pitäis huomenna kirjottaa, ni siitäki pääsette nauttimaa, ja aihe onki "minun vanhempani" :F:DF onnee vaa. setha kuittaa ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti