torstai 22. joulukuuta 2011

Osa 1 – Esittele itsesi ja elämäsi noin suurin piirtein


Eli mun koko nimi on Roosa-Maria Aliina Puurunen, ja mä asun Saarijärvellä.
En oo muuttanu elämäni aikana kertaakaa, joten oon aina asunu tässä samassa talossa, 
ja kyllä kelpaa! Mä oon yhtä vanha ku meijän talo, eli 15-vuotias. Synttäreitä viettelen 19.8. joka vuosi.
Mä oon aika hauska ihminen, tykkään naurattaa muita. Muut sanoo että oon persoonalline ja itsenäine, ja kyllä se taitaa pitää iha paikkaansa? Mulla on aina ollu blondit hiukset, ja pikkune oon ollu. Eli pituutta on n.158cm ja painoki heittelee siinä viidenkympin paikkeilla. Mun perheeseen kuuluu äiti Ulla-Riikka, isä Seppo, pikkuveli Juuso, pikkusiskot Helmi ja Iida, sekä koira Jeppe. Mulla on tosi paljon kavereita, ja suurin osa taitaa olla poikapuolisia, koska tuun niiden kans paremmi toimee ku tyttöjen. Sit mulla on Onni :). Mulla ei oo hirveesti sellasia virallisia harrastuksia, muutaku se että käyn kuvataidekoulua. Tykkään lisäks lauleskella, ja liikuntaki on aika lähellä sydäntä. Ruoka on myös nam. Valokuvausta oonpi harrastellu jonki aikaa, ja omistan Canonin 550D järjestelmäkameran. Talvella tykkään lasketella/lautailla, mutta koska välineet alkaa olla vähissä, nii tänä vuonna se saa jäädä vähemmälle, ja tyydyn menemää sinne pulkkamäen puolelle :D. Käyn Saarijärven keskuskoulun yhdeksännettä luokkaa, eikä mulla oo mitää hajua mitä teen tulevaisuudessa. Alkaa vähä ahistaa pikkuhiljaa. Mutta mulla on täydellinen luokka, 9C ♥ siellä on vaan jotain sellasia ihmisiä, ketä en luultavasti pysty korvaamaan tulevaisuudessa (:. Tokarin keskiarvo oli nyt joulutodistuksessa 8.4, eli oon hikke ? eiku. Mitäs muuta.. kaipa tässä tuli iha tarpeeks :D vielä vois laittaa jottai kuvia...joo..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti